Napisane przez: Jarosław Przewoźniak 10 kwi 2014

W tym roku 11 stycznia Półka pełna komiksów wyjątkowo NIE obchodziła kolejnych (czwartych już) urodzin. Stało się tak nie dlatego, że o nich zapomniałem, ale dlatego, że postanowiłem przestać już pisać o tym co mam zamiar zrobić, a zacząć wreszcie działać. 

To co najbardziej rzuca się w oczy to zupełnie nowa główna grafika. Dostawałem sporo maili które sugerowały mi jej zmianę, głównie dlatego, że była ona za duża, co znacznie wydłużało czas ładowania strony. Ponownie pojawia się na niej postać muzy komisu- Comix. Jej ubiór nawiązuje swoimi elementami do pięciu rudowłosych piękności znanych z kadrów różnych serii. Jednej japońskiej i czterech amerykańskich. Dywanik w kształcie pokeball'a nawiązuje do szóstego dziewczęcia, które zadebiutowało w grze na Game Boy'a. Pojawiła się ona jednak m.in. w wydanej w Polsce mandze Pokemon Adventures. Za plecami Comix umieściłem (wreszcie) półkę pełną komiksów. Większość z ustawionych tam woluminów może być czymkolwiek, jednak wprawione oko komiksiarza szybko zlokalizuje grzbiety nawiązujące do ośmiu znanych tytułów czy też serii komiksowych.

Ostatnią nowością w tej części bloga są wtyczki serwisów społecznościowych.




Pod grafiką pojawiło się menu mające na celu łatwiejszą nawigację po stronie. Kliknięcie w jakikolwiek z jego elementów odeśle was na odpowiednią podstronę. Nie będę ukrywał, że przez cztery lata w niektórych kategoriach nagromadziło się wiele tytułów, dlatego radzę korzystać ze skrótu ctrl+f.

Zmienił się również układ widgetów. O mnie i wcześniejsze posty spadły na sam dół. Loga współpracujących ze mną wydawnictw i portali zostały połączone w jedną animację. Dodałem również kalendarz premier w którym znajdziecie daty premier komiksów wydawanych przez wydawnictwa z którymi Półka... nawiązała współpracę. Pojawił się również licznik odwiedzin, którym jednak nie należy się póki co przejmować ponieważ liczy on wejścia począwszy od dnia dzisiejszego.


Mam nadzieję, że zmieni się również częstotliwość wpisów. Manga nad Wisłą będzie się teraz pojawiać zawsze gdy w polskim, mangowym półświatku zostanie ogłoszone coś wartego przytoczenia. Głównie będą to informacje o zapowiedziach i premierach nowych tytułów. Chciałbym również, aby nowe posty pojawiały w najgorszym wypadku co tydzień.

W tym roku nie będę snuł jakichś wielkich planów na 2014 rok. Jedyny cel jaki sobie stawiam do dotarcie do jak największego grona odbiorców. Mam nadzieję, że również dzięki waszej pomocy mi się to uda.

Serdeczne podziękowania dla Johanes'a Djogan'a za szablon na bazie którego zbudowałem nową stronę oraz dla Arka "SilverRat'a" R. który pomógł mi ten szablon przerabiać.

{ 5 komentarze Dołącz do dyskusji i podziel się swoją opinią }

  1. Życzę powodzenia w realizowaniu zamierzeń i duuuużo zapału do pracy :D Oraz wytrwałości, bo ona jest chyba najważniejsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem kiepska, rozpoznaję tylko nawiązanie do Jean Grey i MJ. Symbol Batmana na nadgarstku sugeruje coś z DC, Barbara Gordon może? Z komiksów też tylko pięć kojarzę, co to za ten z żółtym zygzakiem po lewo?
    Bardzo przyjemne wszystko, powodzenia życzę w pisaniu nowych notek. Nie komciam zbyt często, ale czytam wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, batsymbol to Barbara Gordon, czyli Bat Girl. Zygzak na lewo to symbol Ms. Marvel, albo Capitan Marvel, bo oba pseudonimy tej bohaterki są w użyciu.

      P.S. Naprawdę nie kojarzysz tatuażu na ramieniu Comix?

      Usuń
  3. Radek:
    Kolosalna zmiana Jarku :) a za chwilę wydanie 150 ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko tytuły postów na kafelkach trochę mało widoczne. Jakiś obrys by się przydał ;) Ponadto strasznie oczojebnie ;) Mała tonacja kolorków byłaby nie najgorszym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń

- Copyright © 2010-2014 Półka pełna komiksów - Ore no Imouto - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -